Saturday, November 10, 2018

გაკვეთილის გეგმა




                                       
                        აკვეთილის ეგმა
     მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი :                                      მარიამ ლონგურაშვილი,59002003224;
      საგანი:                       ქართული,როგორც მეორე ენა;
     სწავლების საფეხური:         დაწყებითი;
     მოსწავლეთა რაოდენობა :    10 მოსწავლე;
     გაკვეთილის თემა :         ახალი წლის აღნიშვნის ტრადიციები;
     გაკვეთილის მიზანი :
        ●           მოსწავლე შეძლებს  ახალი წლის შესახებ მცირე ზომის  ადაპტირებული ტექსტის წაკითხვასა და გაგებას;( ... კითხვა, ..V.8.)

        ●           მოსწავლე შეძლებს ტექსტში  ამოიცნოს   ახალი წლის სოციოკულტურული  და საყოფაცხოვრებო თავისებურებები. (... კითხვა,.. V.13)

N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)


გამოწვევის ფაზა



1.
საორგანიზაციო საკითხები მოგვარება,გაკვეთილის თემისა და მიზნის გაცნობა.
დემონსტრირების მეთოდი.
საერთო საკლასო.
მოსწავლის წიგნი,კომპიუტერი.პროექტორი,ეკრანი.
2 წუთი.
2.
მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გააქტიურება ,ინტერესის გამოწვევა.მასწავლებელი მოსწავლეებს აჩვენებს წინასწარ მომზადებულ სურათებს და სთხოვს,რომ დააწკაპონ და გაადიდონ მხოლოდ ის სურათები,რომელიც უკავშირდება ახალ წელს.(იხ  დანართი,სურათები)
გონებრივი იერიში.
საერთო საკლასო
კომპიუტერი,პროექტორი,ეკრანი.წინასწარ მომზადებული სურათები)
5 წთ.
3.
შემამზადებელი აქტივობა ტექსტის გასაგებად.საკვანძო სიტყვებისა  და მოქმედებების ერთმანეთთან დაკავშირება. (იხ.დანართი,სავარჯიშო #1) პრეზენტაცია ,მესამე სლაიდი.
ურთიერთანამშრობლობითი სწავლება..
წყვილებში მუშაობა
წინასწარ მომზადებული სავარჯიშო #1,პრეზენტაცია.
5 წუთი

                                              შინაარსის რეალიზების ფაზა
4..
მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს სახელმძღვანელოში ,,ქართული ენა მე-5 დონე,გვ.13-4
დედუქციური მეთოდი
ინდივიდუალური
სასკოლო სახელმძღვანელო.
5წუთი.
5.4.
შინაარსის რეალიზება,მოსწავლეები  ტექსტის მიხედვით ავსებენ ასოციოგრამას. თვითონ ან მასწავლებლის დახმარებით.(პრეზენტაცია,მეცხრე სლაიდი)
დემონსტრირების მეთოდი
საერთო საკლასო
მოსწავლეები ავსებენ ასოციოგრამას,წერენ ასოციოგრამაში .(ისტ-ის გამოყენება)
პროექტორი,კომპიუტერი,ეკრანი.პრეზენტაცია.
10 წთ.
5..
მოსწავლეები ასრულებენ  მასწავლებლის მიერ  შედგენილ გრამატიკულ  სავარჯიშოებს.(იხ დანართი,სავარჯიშოები #2,#3)
ჯგუფური მუშაობა
ჯგუფური
გრამატიკული სავარჯიშოები,ფურცელი,კალამი.
7წუთი


                                       გაკვეთილის შეჯამების ფაზა

6
მოსწავლეთა ცოდნის შეფასების მიზნით მასწავლებელი სვამს კითხვებს და მოსწავლეები პასუხობენ..(იხ.დანართი,სავარჯიშო #4)
სინთეზის  მეთოდი.
საერთო საკლასო
მოსწავლის წიგნი,შესრულებული სავარჯიშოები,ასოციოგრამა.
5 წუთი.
7
გაკვეთილის შეჯამება,მოსწავლეთა შეფასება.
დემონსტრირების მეთოდი.
ინდივიდუალური
შეფასების რუბრიკა
ინდივიდუალური,
ჯგუფური.(იხ.რუბრიკები)
4 წუთი







გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი მოსწავლეებს  შეუძლიათ ინტერაქციაში მონაწილეობა- ახალი წლის შესახებ მარტივ შეკითხვებზე პასუხების გაცემა და საკუთარი საახალწლო ტრადიციების გადმოცემა.
(ლაპარაკი ..V.21)


ხელმოწერა: მარიამ ლონგურაშვილი

თარიღი: 04.11.2018





1 comment:

  1. ტრენინგის შეჯამება
    ტრენინგი ძალიან საინტერესო იყო,მივიღეთ საჭირო და აუცილებელი ინფორმაცია,შევისწავლეთ ისტ-ის გამოყენებით გაკვეთილის დაგეგმვა,პრეზენტაციისა და სასწავლო პროექტის შექმნა.მიღებული ცოდნა დაგვეხმარება ცაგაკვეთილო პროცესის საინტერესოდ წარმართვაში.დიდი მადლობა ქ-ონ ლია ნავროზაშვილს.

    ReplyDelete